Jolanta Majkowska– wicedyrektor Zespołu Szkół Specjalnych w Kowanówku. Od lat wdraża nowoczesne technologie w szkole specjalnej. Współautorka projektu ,,SPEcjalna sieć współpracy nauczycieli”. Autorka licznych artykułów i publikacji na temat innowacyjnych metod i technik nauczania, prelegentka na ogólnopolskich konferencjach. Autorkaścieżkidla szkół specjalnych w programie Fundacji Orange #SuperKoderzy propagującym programowanie.Autorka i współautorka programów autorskich, projektów, stron internetowych oraz innowacji pedagogicznych. Współautorka bloga propagującego wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych i kreatywnych pomocy dydaktycznych w nauczaniu dzieci niepełnosprawnych intelektualnie www.specjalni.pl . Ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli. Należy do społeczności Superbelfrzy RP. W 2017 r. otrzymała Nagrodę Ministra Edukacji Narodowej za szczególne osiągnięcia edukacyjne i wychowawcz
Zyta Czechowska– Nauczyciel Roku 2019. Współautorka książki “Jak nie zgubić dziecka w sieci?”. Właściciel i dyrektor Niepublicznego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli- Zyta Czechowska specjalni.pl. Absolwentka UAM w Poznaniu, na kierunku pedagogika specjalna, od 25 lat terapeuta i nauczyciel w szkole specjalnej. Pasjonatka nowoczesnych technologii. Współautorka projektu sieci współpracy nauczycieli „ SPEcjalna edukacja cyfrowa” i autorka wielu branżowych publikacji. Laureatka ogólnopolskich konkursów edukacyjnych. Prowadzi warsztaty i szkolenia Rad Pedagogicznych. Współprowadzi bloga edukacyjnego www.specjalni.pl. Ekspert ds. awansu zawodowego nauczycieli. Trenerka Cyfrowego Dialogu i programu #SuperKoderzy w zakresie programowania i TIK. Należy do społeczności Superbelfrzy RP. Trener Umiejętności Społecznych. W 2017 r. otrzymała Nagrodę Ministra Edukacji Narodowej za szczególne osiągnięcia edukacyjne i wychowawcze. Posiada tytuł Microsoft Innovative Educator Expert, nadawany przez firmę Microsoft najbardziej innowacyjnym nauczycielom na świecie. Jest czynnym Ambasadorem programu eTwinning i Genially Polska. Ambasadorka marki W. Kruk.
dr Adriana Kloskowskanauczyciel dyplomowany, polonista, pedagog specjalny, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz pracy z uczniami z autyzmem, terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej, wykładowca akademicki, doradca zawodowy i coach kariery, dyrektor i szkoleniowiec w Impuls do Rozwoju Edukacji, diagnosta i terapeuta neurorozwojowy w Impuls do Rozwoju Specjalistyczne Centrum Neurorozwojowe w Grudziądzu, mówca motywacyjny, autorka materiałów i programów szkoleniowych dla dyrektorów, nauczycieli, wychowawców i doradców zawodowych, projektów rozwojowych i artykułów, które publikuje m. in. w Charakterach, Małych Charakterach, Newsweek Psychologii, Głosie Pedagogicznym, Monitorze Dyrektora Szkoły, Monitorze Dyrektora Przedszkola, Forum Placówek Niepublicznych, Wczesnej Edukacji, Życiu Szkoły, TIKu w Edukacji, Polonistyce, Terapii Specjalnej, redaktor naczelna Kwartalnika Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej Integracja Sensoryczna, pasjonatka ludzkiego mózgu, propaguje edukację opartą na wiedzy z zakresu neurobiologii, prowadzi na FB strony Impuls do Rozwoju Edukacji, Impuls do Rozwoju Specjalistyczne Centrum Neurorozwojowe oraz grupy Impuls dla nauczycieli, Impuls dla rodziców, mama nastolatki.
Jolanta Aleksandra Rodzewicz –od 2007 r. do 2021 r. dyrektor Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Węgorzewie, absolwentka WSP w Bydgoszczy (logopedia) oraz APS w Warszawie (tyflopedagogika). Doświadczony trener organizacji pomocy psychologiczno – pedagogicznej w edukacji, trener kompetencji kluczowych w ogólnopolskich projektach adresowanych do kadry zarządzającej szkół i placówek oraz pracowników instytucji wspomagania, nauczyciel dyplomowany, wykładowca, Lider Zmian w Edukacji, Lider WWRD dla województwa Warmińsko – Mazurskiego, Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji. Zaangażowana w edukację oraz życie społeczne, współtwórczyni i realizatorka wielu projektów edukacyjnych. Członek Zarządu Fundacji Hybrydowa Szkoła oraz Rady Programowej Instytutu Nauki Lektikon. Prowadzi szkolenia w zakresie organizacji pracy szkoły,pomocy psychologiczno-pedagogicznej, zarządzania, komunikacji interpersonalnej.
Paulina Rutkowska –Specjalizuje się w pracy z osobami ze spektrum autyzmu, w której wykorzystuje metodę alternatywnej komunikacji oraz metodę behawioralną będące obszarem jej zainteresowań jak i zawodowego rozwoju.W wolnym czasie promuje metodę AAC poprzez prowadzenie własnego blogarozumiemysiebezslowpr.blogspot.com/, dzięki czemu wspiera nauczycieli jak i rodziców w rozwoju umiejętności komunikacyjnych osób z zaburzeniami mowy.
Joanna Szczech – Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunkach: pedagogika specjalna, a także praca socjalna z resocjalizacją. Pedagog specjalny, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, pracujący metodą Marii Montessori, nauczyciel matematyki. Wykorzystuję pedagogikę Marii Montessori w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się z innymi nauczycielami na szkoleniach, warsztatach na temat pedagogiki Marii Montessori, a także z zakresu aktywnych metod na lekcjach matematyki. Prowadzi praktyczne warsztaty tematyczne dla każdego, kto szuka ciekawych, nieszablonowych pomysłów na pracę z uczniem.